- Datum
- 19 juni 2014
- Tijd
- 14:30 uur - 19:00 uur
- Titel
- Strategie & marketing in de langdurige zorg
- Regio
- Utrecht
- Plaats
- Utrecht
- Adres
- Catharijnesingel 47
- Type
- Thema bijeenkomst
- Website
- http://www.invoorzorg.nl/ivzweb/map-bijeenkomsten/Bijeenkomst-19-juni-2014-strategie-ampamp-marketing-in-de-langdurige-zorg.html
- Samenvating
De langdurige zorg is in beweging. En dat betekent voor u als zorgaanbieder nieuwe kansen. Met nieuwe partners zoals gemeenten en zorgverzekeraars als klant ligt er een markt om te veroveren.
Strategische marketing met hernieuwde marktkeuzen en –instrumenten worden een belangrijk onderdeel van uw bedrijfsvoering. Niet alleen voor een eenduidige positionering, maar ook voor een productportfolio dat aansluit bij de eisen van de cliënten en bijvoorbeeld gemeenten.
Tijdens de bijeenkomst op 19 juni 2014 gaan we in op marketing specifiek voor de langdurige zorg. U hoort hoe andere organisaties inzetten op vragen als:
- Hoe zorg ik voor een duidelijke en onderscheidende positionering?
- Hoe is de beeldvorming t.a.v. mijn organisatie?
- Wie zijn mijn belangrijkste stakeholders/beslissers?
- Hoe komt ik tot een productportfolio dat aansluit bij de wensen en eisen van cliënten en de markt?
- Welke eisen stelt dit aan uw relatiemanagement?
- Hoe integreert u uw marketingstrategie in de beleidscyclus?
- Hoe zorgt u ervoor dat marketing en marktgericht werken ‘tussen de oren’ komt van uw managers en medewerkers?
Voor wie
Bestuurders, directeuren en managers van zorgorganisaties die (mede)verantwoordelijk zijn voor strategievorming op het niveau van onderneming, vestiging, afdeling of bedrijfsonderdeel.