Menzis lanceert nieuwe marketingcampagne met als thema ‘menselijke maat’
Zorgverzekeraar Menzis lanceert in samenwerking met marketingbureau N=5 een nieuwe campagne met als thema de menselijke maat. In reclame-uitingen online, in de bioscoop en in video’s zien kijkers alledaagse gezondheidsuitdagingen zoals stress, rugpijn en vermoeidheid en hoe zorgverzekeraars daar ondersteuning bij kunnen bieden. De boodschap van Menzis is dat verzekerden op haar kan rekenen in situaties wanneer zij zorg nodig hebben. Dit meldt Fonk Magazine.
Menzis wil met de campagne laten zien dat ze er met een goede basisverzekering is voor haar verzekerden. In de reclames staan dan ook persoonlijke gesprekken centraal met gezondheidsuitdagingen in het dagelijks leven. “Zorgen voor gaat verder dan het betalen van de doktersrekening of het laag houden van de premie. Echte zorg is er zijn voor mensen op het moment dat ze dat nodig hebben”, aldus creative partner Thijs Bontje bij N=5.