22 juni 2023 om 14:31
2 minuten lezen

Veldhovens softwarebedrijf Infoland lanceert in juli nieuwe module: Zenya BOOST

Softwareontwikkelaar Infoland lanceert in juli een nieuwe module binnen het kwaliteits- en risicomanagement platform Zenya: Zenya BOOST. Dit is een logische aanvulling op de modules DOC, FLOW, CHECK en RISK. Deze nieuwe module stelt organisaties en de daarin werkende professionals in staat om anderen actief te betrekken bij verandering dankzij effectieve, samenhangende campagnes. “Zenya BOOST brengt mensen in beweging om een actieve bijdrage te leveren aan belangrijke thema’s en ontwikkelingen.”

Het is bijna zover: in juli kunnen organisaties aan de slag met Zenya BOOST. Deze Software as a Service-oplossing is de nieuwste module van het al bestaande kwaliteits- en risicomanagement platform Zenya van Infoland. Met de software van Infoland houden organisaties grip op kwaliteit, veiligheid en risico’s voor duurzaam succes. Met Zenya BOOST kunnen organisaties nu actuele thema’s rondom deze topics op een laagdrempelige manier op de kaart te zetten en eenvoudig campagnes uitrollen, waardoor ze grote groepen medewerkers makkelijk meekrijgen met veranderingen. Zenya BOOST is te gebruiken als opzichzelfstaande module of in combinatie met andere Zenya modules.

 

Zenya BOOST is een uniek instrument waarmee je grote groepen medewerkers bereikt, betrekt en in beweging brengt. Je informeert hen op persoonlijke wijze, laat zien hoe anderen het doen en biedt ruimte voor dialoog. Dat creëert draagvlak en commitment, om mee te gaan met de verandering, of juist vol te houden wat al bewezen en beproefd is”, zegt Maurice van Abeelen, productmanager van Zenya.

 

Draagvlak creëren voor veranderingen en belangrijke thema’s

Zenya BOOST versterkt het kwaliteits- en risicomanagement van organisaties. De software zorgt voor het benodigde draagvlak door context en begrip te creëren. Dit is veel efficiënter dan het ophangen van losse posters, e-mails en teammeetings. Stel dat een organisatie de laatste tijd vaak phishingmails heeft ontvangen, en de directie merkt dat medewerkers niet goed weten wat de gevaren hiervan zijn, dan kan men het thema cybersecurity met Zenya BOOST op een leuke, interactieve manier onder de aandacht brengen.

 

Zenya BOOST wordt geleverd met aantrekkelijke voorbeeldcampagnes. Zo kan de Chief Information Security Officer in het voorbeeld van de cybersecurity campagne een video uploaden over de gevaren van phishing, maar ook via een miniquiz kennisvragen stellen aan collega’s of kennisartikelen delen. Juist door deze vormen van content af te wisselen, blijft het interessant en kunnen organisaties medewerkers stap voor stap in veranderingen en belangrijke thema’s betrekken. Van Abeelen: “Je brengt mensen in beweging, initieert de dialoog, laat ze meedenken en activeert ze om een gewenste bijdrage te leveren.”

 

Meer informatie

www.zenya-software.com/software-suite/boost

 

Media contact

Maurice van Abeelen, productmanager Zenya

+31 612090104

m.v.abeelen@infoland.nl

Relevante artikelen

Alles van van onze klanten
    • Van onze klanten

    Zo zorg je voor een gezond ontbijt! 

    20 januari 2025 om 08:42
    • Van onze klanten

    Dit zijn de grootste voetproblemen die mensen hebben

    17 januari 2025 om 11:10