Nationale Zorggids

NZG Infoavond Herbergier: van zorgverlener naar zorgondernemer

Datum 18 juli 2019
Tijd 19:00 uur - 21:30 uur
Titel Infoavond Herbergier: van zorgverlener naar zorgondernemer
Regio Gelderland
Plaats Scherpenzeel
Doelgroepen Ouderenzorg
Kosten Gratis
Website www.herbergier.nl
Samenvatting

Een aantal keer per jaar organiseren wij een infobijeenkomst voor mensen met serieuze interesse in het zorgondernemerschap. Hét perfecte moment om te ontdekken of het runnen van een Herbergier iets voor jullie is! 

Eerstvolgende gelegenheid is donderdagavond 18 juli in Scherpenzeel. Aanmelden kan via het formulier op deze pagina: https://www.herbergier.nl/infoavond-18-juli-herbergier-scherpenzeel

In Scherpenzeel wordt momenteel voormalig hotel De Witte Holevoet omgetoverd tot Herbergier, een warm thuis voor 17 mensen met geheugenproblemen. Verwacht wordt dat Herbergier Scherpzeel in het eerste half jaar 2020 de deuren opent. De zoektocht naar een ondernemend stel met een groot zorghart dat deze locatie gaat runnen is gestart!

Gaan jullie de uitdaging aan? Aanmelden kan hier

  • Hebben jullie een groot zorghart?
  • Willen jullie weer kunnen werken vanuit jullie zorghart?
  • Toe aan meer zelfstandigheid & vrijheid?
  • Heeft één van jullie ruime ervaring in de zorg?
  • Eén van jullie BIG-geregistreerd?
  • Samen toe aan een nieuw avontuur?

Vul het formulier in en dan graag tot 18 juli! Liever een andere dag? Wees dan welkom op 22 augustus in Herbergier Oldeberkoop!

Direct aanmelden als kandidaten kan natuurlijk ook

Het formulier om je direct als kandidaat aan te melden vind je op de website van De Drie Notenboomen, ontwikkelaar van de Herbergier

NZG Blog

Ben je klantvriendelijk, klantgericht of klantgedreven?

Normal_sjors_van_leeuwen

Steeds meer zorgorganisaties stellen de patiënt, cliënt of klant centraal. Dat klinkt niet meer dan logisch, want daarvoor doen we het toch? Maar wat versta je onder 'de klant centraal?' Er is namelijk een groot verschil of je alleen klantvriendelijk bent of vooral klantgericht of juist heel klantgedreven. Wat betekent 'de klant centraal' voor j...

NZG Interview

Lyme voorkom je door systematische tekencontrole: “Als die teek er maar uitkomt”

Normal_teek_teken_lyme


Aan informatie over teken en de ziekte van Lyme is bepaald geen gebrek. De jaarlijkse Week van de Teek – dit jaar van 15 tot en met 21 april – wordt al meer dan tien jaar g...