Normal_power-to-the-people-online-marketing-in-de-zorg-boekcover-middel-1024x795

Marian Draaisma (Marketing Director Pluryn) en Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies) schreven het boek Power to the people – Online marketing in de zorg. Dit boek over online zorgmarketing is een aansprekend vervolg op hun eerste boek over marketing in de zorg. Het boek is verkrijgbaar op Managementboek.nl.

De opkomst van de digitale zorgconsument

De komst van internet, sociale media, mobiel en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer weg te denken en heeft nog steviger de touwtjes in handen.
 
De dialoog en samenwerking tussen mensen en organisaties is de afgelopen jaren volledig veranderd. Daarnaast kunnen we met nieuwe technologieën de zorg beter, goedkoper en klantgerichter maken. We praten over de kansen van digitale zorg, e-health en personalized healthcare om aan te geven dat de gezondheidszorg voor grote veranderingen staat.
 

Power to the people – online marketing in de zorg

 
In dit tweede boek van Power to the people over online marketing in de zorg staat de digitale zorgconsument centraal en hoe Pluryn daarop inspeelt. Daarmee delen we graag onze kennis en ervaring over de digitalisering van de zorg en het online marketingproces bij Pluryn.
 
Power to the people staat boordevol praktische inzichten, tips, praktijkvoorbeelden, concepten, modellen en tools. Het vormt een uitstekend hulpmiddel voor iedereen die zich wil oriënteren op online marketing in de zorg of zich bezig houdt met het uitstippelen van het online marketingbeleid.
 
Het boek is verkrijgbaar bij alle (online) boekwinkels zoals Managementboek.nl. Bekijk hier alvast een impressie van het boek of lees het interview met de auteurs.
 
(Dit is een advertorial)