9 februari 2018 om 11:05
< 1 min lezen

Pluryn lanceert ‘Power to the people’ over ‘Online marketing in de zorg’

Zorgorganisatie Pluryn heeft op 1 februari zijn nieuwste boek Power to the people – Online marketing in de zorg uitgebracht. Dit boek is geschreven door Marian Draaisma (Marketing Director Pluryn) en Sjors van Leeuwen (Indora Managementadvies, Zorgmarketingplatform). 

In dit tweede boek van Power to the people over online marketing in de zorg staat de digitale zorgconsument centraal en hoe zorgorganisatie Pluryn daarop inspeelt. Daarmee delen de schrijvers graag hun kennis en ervaring over de digitalisering van de zorg en het online marketingproces bij Pluryn.

Dit boek over online marketing in de zorg staat boordevol praktische inz­ichten, praktijkvoorbeelden, concepten, ontwerpen en tips. Het vormt een uitstekend hulpmiddel voor iedereen die z­ich wil oriënteren op online marketing in de ­zorg of zich bezig houdt met het uitstippelen van het online marketingbeleid.

Het boek is verkrijgbaar bij alle bekende (online) boekwinkels.

(Dit is een advertorial)
 

Relevante artikelen

Alles van zorgpersoneel
    • Zorgpersoneel

    Derde onderhandelingsronde cao Gehandicaptenzorg ging over werk-privébalans en vergoedingen

    Gisteren om 15:10
    • Zorgpersoneel

    Personeelstekort in geboortezorg zorgt voor heftige verhalen

    Gisteren om 14:09