UnitedConsumers wederom beste energie en zorgverzekering
UnitedConsumers is opnieuw in de prijzen gevallen. Voor de vijfde keer ontvangt UnitedConsumers de Beste Service Award Energie. Het consumentencollectief wist ook de prijs voor Beste Zorgverzekeraar 2015 - 2016 in de wacht te slepen. De Beste Service Award is een consumentenprijs en wordt uitgereikt aan dienstverleners met de beste beoordelingen en hoogste rapportcijfers van hun klanten op Opiness.nl. Dat meldt UnitedConsumers.
UnitedConsumers is opnieuw in de prijzen gevallen. Voor de vijfde keer ontvangt UnitedConsumers de Beste Service Award Energie. Het consumentencollectief wist ook de prijs voor Beste Zorgverzekeraar 2015 – 2016 in de wacht te slepen. De Beste Service Award is een consumentenprijs en wordt uitgereikt aan dienstverleners met de beste beoordelingen en hoogste rapportcijfers van hun klanten op Opiness.nl. Dat meldt UnitedConsumers.
UnitedConsumers mag zich opnieuw beste energieleverancier noemen. Zij worden onder meer geroemd om de snelle, goede en persoonlijke service. Klanten geven aan in de reviews ‘al jaren klant te zijn en te blijven’ (20 procent). Men noemt het woord ’tevreden’ zeer vaak in de reviews (33 procent) met uitschieters naar ‘prima’ (10 procent) ‘perfect of super’ (7 procent). Ook het woord ‘duidelijk’ wordt veel geschreven (10 procent) en het spaarprogramma en korting is een belangrijke reden om klant te zijn (14 procent). UnitedConsumers Energie was de winnaar met een gemiddeld rapportcijfer van een 8,9.
Meer dan 200 consumenten beoordeelden de zorgverzekering van UnitedConsumers. Dit resulteerde in het rapportcijfer 8,4 en de award voor beste zorgverzekeraar. Voornamelijk de service rondom zorgverzekering en het sparen voor korting wordt door de consument positief beoordeeld.
Bas Poell, directeur UnitedConsumers: “Wij zijn echt bezig onze klanten te helpen. Wij willen het efficiënter en gemakkelijker maken voor onze klanten, daar ligt onze focus, niet op het verbeteren van de interne processen omdat we daar zelf beter van worden. Ik denk dat we daarmee dat verschil maken en dat voelen onze klanten.”
De Awards voor Beste Service worden jaarlijks toegekend aan bedrijven in diverse branches. Het is een consumentenprijs gebaseerd op klantoordelen. Winnaars dienen een minimum van 100 reviews te hebben, waarvan 50 in het afgelopen jaar en het hoogste klantoordeel in hun categorie.
© Nationale Zorggids